fat goes fit

Nu är jag hemma igen =)
Skönt, borta bra men hemma bäst trots allt,
kunde dock vara ett par grader varmare här om ni frågar mig!
Det allra bästa är att min fina Isak också är hemma igen & det är bara underbart!
Att få somna och vakna brevid honom varje dag är den mest fantastiska känslan jag upplevt!

Idag har det varit jobb på schemat. efter det har det handlats, tvättats & lagat mat.
Det blev lax! MUMS
nu ikväll har jag tittat på "älskling, du har blivit en tjockis", älskar alla tjockisprogram, blir HELT pepp av dem!
Kan känna igen mig i mycket men thats all in the past now!! ALDRIG mer!!
sen har jag krängt en massa god mango i soffan =)
helt underbart gott!

Nu ska jag ta mig en dusch & sen blir det sova, imorgon e de jobb, träffa en fin fin vän & sen träning.
Fullt upp, det gillas!

Ha en härlig måndagskväll!

Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0