freakin over nothing

Det blev en joggingrunda idag!
Jag tog tag i det och bestämde mig för att de skulle bli av helt enkelt.
Dock blev den inte lika lång som rundan i måndags, idag sprang vi bara 3 km.
Men det är absolut bättre än inget, men jag önskar jag hade mer självdisicplin till att springa hela långa rundan istället för att vända av vid halva.. Får väl jobba på de :P

När vi kom hem åt vi sen frukost & nu sitter jag bara o kollar lite rundor här o där.
Idag ska vi hem till Milla & Martin o deras bebis! Ska bli supermysigt att få träffa dem alla tre <3
Annars så är det rätt lugnt nu. Just nu sitter jag döö-sugen på pepsi & choklad typ.
Tur att vi inte har de hemma just nu hehe, men hade varit otroligt gott!!
Känner också för att baka något men har absolut ingenting hemma till bakning, tror jag iallafall inte!
Ska kolla upp det =)

Nu börjar pretty little liars på tv! så trots att jag redan sett avsnittet så sitter jag bänkad!
Love it!

ha en härlig söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0