headache !!

Äntligen börjar denna tisdag närma sig sitt slut.
Jag e trött, sliten & helt väck idag.
haft en bra dag, inte så ,men en huvudvärk som hängt i sen imorse & vägrar släppa
ikväll har jag hällt i mig vatten för att återställa balansen i kroppen.
Fick hoppa över träningen idag för att jag mådde helkass.
Kul början på min såkallade nystart!
Hoppas morgondagen blir bättre =)

kvällen haer spenderats i soffan, tittat på top model sverige finalen & nu kollar jag desperate housewives..
thank god för alla såpor! vad vore jag utan dem? ;)
Efter det ska jag lägga mig i sängen o försöka hänga med på "GCB" innan jag somnar..
har en känsla att jag kanske inte kommer orka kolla sålänge!

Idag har jag iallafall hållt koll på maten & inte krängt godis o pepsi max som i helgen!
Gick ju helt okej =)
Detta har jag ätit idag

Frukost: 2 knäcke med leverpastej, 1 päron
Lunch: Laxfilé & tomater med salladskrydda
Middag: Pasta med kycklinggryta
Mellanmål: Päron & banan, 1 macka
också har jag ju druckit typ10 liter vatten... höhö.. inte riktigt kanske!
men RIKLIGT med det iallafall!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0