påskfirande

hejsan hallå
jag uppdaterar överdåligt just nu, kasst med inspiaration efter jag kom hem från barca..
värme.. suck.. här snöar de istället.
dessutom har veckan bestått av massa kvalitetstid med älsklingen min & de e faktiskt viktigast.

annars i veckan har det varit träning som inte blev så bra , examensfirande av kusinen (grattis :D), jobb & lite annat smått o gott.
Lite shopping har jag också hunnit med.. wii!!
Igår va ja o babe på bio vi såg hunger games, den var jättebra tyckte jag.. isak önskade lite med blod men jag tyckte de va precis lagom  haha :D

idag har vi varit hos svärmor o ätit påsklunch o nu ska vi snart hem till mamma&pappa och käka!
senare blir de nog fest med älskling =)

Nästa vecka känner jag att de får bli hårdkörning efter allt gottande..
för mycket av de goda just nu kan jag känna,får bli skärpning!
nästa helg blir jag o älskling "extra föräldrar" också ju , MYS!!!

nej men nu ska jag fixa till mig innan vi ska köra =)
pusshej

en liten skymt av mitt nya linne =) looove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0