Prickigt i mitt hjärta <3

igår blev helmys.
spel & mat hos föräldrarna innan vi drog vidare på fest på rönnen =)
Mycket trevligt!
var hemma rätt sent så sov länge idag vilket va jätteskönt.. dock är jag inte pigg ännu..
hehe.
det blev mannagrynsgröt till frukost & sen en liten pw-walk. detta vädert gör mig knäpp!
Ena minuten e de sol o värme nästa så snöar det.. KOMIGEN
det är april, så de räcker med snö nu!!

Idag ska vi på kalas för pappa =)
Sen om vädert tillåter så ska vi försöka grilla lite här hemma ikväll, men vet inte om jag vågar hoppas på det!
Det kanske snöar då...:P

Idag ska jag ha min fina nya klänning som jag köpte i Barcelona, den är grön med svarta prickar på =)
LIKES!
Kommer en bild på den sen ifall jag kommer ihåg att ta en =)

Hoppas ni har en härlig påsk !
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0