sai, io ti penso ogni momento

har varit lite smådött här inne på senaste kan jag känna!
Ska försöka hålla igång lite bättre här, annars blir de för mycket när jag väl skriver!
Helgen som gick spenderades i Ronneby/Karlskrona, och EM i badminton!
Det var en helg med goa vänner, MASSA högklassig badminton & fina stunder!
En perfekt helg avslutades igårkväll med grill-partaj här hemma =)
Vi var väl en 10 personer som samlades här för grillning och häng! Riktigt trevligt!

Idag gjorde jag premiär för joggingen utomhus!
Jag chockade mig själv lite när jag insåg att jag joggat 5 km!!
Riktigt bra jobbat då jag brukar springa runt 3-3,5 på löpbandet!
Älskling hängde också med och han överraskade också mig, fick tamigtusan jaga honom hela jäkla vägen =)
Har laddat ner en app som heter Runkeeper som jag ska börja använda när jag springer så kan man se  takt, avstånd och allt sånt !
Ska försöka ta minst två joggingpass i veckan nu ett tag framöver, detta är min ambition iallafall!
Så får vi se om jag kan hålla det, höhö. Ambitioner ska man ju ha iallfall!

Imorgon blir det badminton, ska använda mig av allt jag såg i helgen så kommer jag också spela EM om några år..
hööhhö.. skämt o sido! Man blev ju mer än lite imponerad av spelet i helgen så visst kommer man tänka på ett och annat! Jag hoppas mest på att kunna gå ordentligt imorgon då jag misstänker träningsvärk!

Ha en härlig måndagskväll gott folk så hörs vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0