veckan går så snabbt

så var det torsdag igen, betyder invägning imorgon bitti.
Dock bor jag inte hemma i helgen då jag & isak passar lilltösen denna helg!
vi bor alltså där hemma tills på söndag, därför får jag ju använda vågen här och hoppas på att den inte skiljer sig alldeles för mycket från vår där hemma =)
Tror inte det kommer vara nåt superresultat direkt, med tanke på att påskhelgen var fruktansvärd rent kostmässigt, plus att träningen inte heller varit på topp senaste tiden.
Men vi får väl se,man vet aldrig helt enkelt! =)
Idag blev det en runda på löpbandet iallafall, kändes tufft men bra efteråt, svettigt som bara den!

Annars så rullar de bara på!
Håll tummarna för mig imorgon så får ni höra hur de gått =)

Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0