älsklingens dag!

Idag fyllde min kära sambo år, så det fick ju firas, med en riktigt mysig dag.
Den började dock inte så himla mysigt, då man fick problem med bilen, IGEN!
Nu börjar jag bli riktigt trött på den så snart åker den ut helt enkelt.
Har börjat kolla etfer någon ny bil på blocket... för denna duger helt enkelt inte...

Nåja, resten av dagen vart mysig både på jobbet
sen med älsklingens familj & sen firade vi själva med ute-middag !
Väldigt mumsigt och supermysigt !
<3 älskar dig mitt hjärta!!

Dagens mat:
Frukost: Två lingongrova med leverpastej
Lunch: Omelett med skinka & tomat
Mellanmål: 1 banan, 1 päron, ½ ägg.
Middag: Ryggbiff med duchessepotatis & bearnaise-sås.
Övrigt: En liten bit tårta,chokladmousse, ( otroligt god tårta )

Ingen superdag om man ser till pointsen, då det inte heller hunnits med någon träning,
men ibland måste man ju lyxa till det, och idag var verkligen en sån dag ! Det är okej .

Nu ska jag krypa ner i sängen & ladda inför morgondag med träning
& förhoppningsvis inga bilproblem...(håll tummarna)


Natti natti (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0