bilder jag inte gillar så mycket







Ja det var inte det lättaste att hitta några.. man gömde sig mer för kameran då än vad man gör nu !!
Tittar på dessa bilder och känner två saker...
både att jag hatar dem.. och att jag känner mig äcklig och ful..
men samtidigt känner jag en stor stolthet!! Över att jag lyckats gå från den kroppen som jag verkligen ogillar, till en kropp som jag snart kan trivas i till hundra procent.. det är ändå bra jobbat av mig måste jag säga.
Vill aldrig komma tillbaka till den kroppen, och kännermig såå stolt att jag kommit såhär långt och är så nöjd!!

Så bilderna är ju bra trots att jag inte är så himla förtjust i dem =)

Kommer fler när jag hittar flera =)
Och så småningom också bilder på hur jag ser ut idag ju =)

kramis

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: hej!

maila mig med bilder, önskemål, text osv =) jag kommer lägga upp headern på en testblogg när den är klar, och när du är nöjd så betalar du in 50 kronor, när jag fått pengarna lägger jag in headern i din blogg :)

2012-01-25 @ 19:14:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0