den där träningen..

ja den där träningen jag planerade blev det inte alltför mycket av idag,
sängen var sådär alldeles skön imorse så jag orkade inte pallra mig upp ur den i tid..
efter manngrynsgröt till frukost åkte vi ju iväg för att titta på bilar..
Hittade väl inget i rätt prisklass där vi var idag... mest mellan 100-200000 :P Inte direkt där jag tänkt mig.

Men har kontaktat några intressanta på nätet så vi får väl se vart det leder.. =)

Ikväll blir det käk och filmkväll med ett par vänner,
ska bli både kul och mysigt..
mys-tema känns mer än okej idag när man är halvkass & allmänt seg!

Imorgon SKA jag ta det där träningspasset..
Det blir löpband, rockring & hantelträning,
möjligen en pw om vädert tilllåter, inte som idag då det var fruktansvärt rå-kallt ute!


Nu ska jag fixa mig lite innan vi åker!

ha en fin kväll <3


I hear the critisism loud and clear,
thats how i know the time is near'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0