en omväg

Idag blev det helt fel,
jag såg en buss köra och tänkte nu är det kört,
nu får jag vänta en hel timme på nästa..
någon minut senare kommer en buss, då jag helt utan att kolla hoppar på den
i rena lyckan att jag inte missat min buss!
Väl på bussen inser jag mitt misstag,
det är snabbbussen och stannar därför inte på min hållplats..
hoppar av på den enda hållplatsen i byn ca 25 min gång hemifrån, allmänt sur..
då kommer en annan buss som stannar på min hållplats..
så tur i oturen så slapp jag gå i det kalla vädert =)
Och när jag kom hem möttes jag av bussen jag egentligen skulle tagit..
så tidsmässigt så gick detta ju lika snabbt!

inget jag gör om, nästa gång ska jag titta på bussnummert!!

Någon som har tips på vad jag ska laga till mat ikväll?
Jag har helt slut på ideér!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0