en proteinig lunch!

Idag testade jag något nytt till lunch,
nämligen proteinpannkakor..
alltså pannkakor med proteinpulver i,
jag valde att ha vaniljpulver i mina,
och ja.. man måste kanske vänja sig lite vid smaken..
jag älskar ju pannkakor så det här med vaniljsmak på dem var kanske inte riktigt min grej..
men dom vart ju helt klart okej !

Ikväll ska jag göra kycklingcannelonis med svamp & annat gott i,
det är något jag vet att jag tycker om,så det kommer bli muumsigt !

Idag har jag inte gjort mycket mer än att träna & slappa framför min favoritserie =)
kommer nog inte göra så mycket mer idag heller,
ska kila ner till affären om en stund & handla lite småsaker
och sen blir det förmodligen soffläge resten av kvällen !

Igår var supermysigt!
Härliga vänner, bra filmer, god mat, gott snacks & massa skratt,
allt en lördagskväll ska innehålla alltså!

ha en fin söndag !



what doesn't kill you makes you stronger,
stand a little taller,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0