ge dig!!

aarh, förkylningen ville inte som jag tydligen,
den verkar vara här för att stanna.
Tog en powerwalk från bussen imorse,och då insåg jag att den inte var villig att ge sig än,
hostan satte igång och har inte släppt under hela dagen..
Så det blev ingen träning idag, bara 40 min powerwalk sammanlagt då,
alltid något iallafall..

det har bortsett från hostan varit en väldigt bra dag,
idag var en sån dag då jag återigen kom på mig själv att bara gå runt och le på jobbet =)
Tur jag har som känner så om mitt jobb!

Ikväll ska jag självklart kolla på biggest loser!
TAGGA TAGGA TAGGA, älskar verkligen det programmet=)

Annars blir det inte mycket aktivitet ikväll, jag är helt död av förkylningen,
imorgon är det fredag, bästa dagen på hela veckan!!
Fredag innebär också invägning, är lika spänd varje vecka !
Hoppas på bra resultat denna veckan också!


Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0