inte nu igen..

Så var det tisdag igen, sitter på jobb nu & har lunchrast..
tänkte först ta en powernap men kände på mig att den bara skulle göra mig tröttare,
så jag hoppade på den.

jag har åkt på värsta förkylningen, IGEN..
känns som jag knappt hinner bli frisk från en sak innan nästa hoppar på mig,
nog det enda negativa med mitt jobb att man hela tiden får nya baciller kastade mot en...
men men jag tänker inte låta förkylningen paja mina planer ;)
Ikväll försöker jag ändå mig på badmintonträningen, som jag har en känsla av inte kommer bli snäll...
men tufft=bra ju =)

förövrigt så blir det barngympan efter jobbet,
och sen direkt vidare till badmintonen då (=
kommer nog vara lagom hungrig när jag kommer hem ikväll...

fick förresten ta bussen.. bilen vågade jag inte ens sätta mig i efter att alla dörrar frusit fast !!

ska försöka hinna med o lägga in lite bilder o resultat över min viktnedgång ikväll eller imorgon,
sånt gör ju bloggen mer personlig & det är ju roligt!

nej nu får jag väl återgå till kidsen =)

adjöken =)


Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla <3 nu kämpar vi på!

2012-01-24 @ 22:36:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0