onsdagen

Gick upp runt åtta idag och åt ett äpple innan jag körde till jobbet.
Mysig dag där idag med massa pulkaåkning och bus i snön!
Helt underbart väder idag också, kallt men otroligt friskt!

Efter jobbet har jag varit och lånat en bok och handlat inför kvällens middag,
sugen på något riktigt mysigt så bestämde mig för lasagne, en personlig favorit för mig (=
Blev ju ca 20 minuters promenad där, vilket nog mer eller mindre blir all motion denna dagen,
då förkylningen satt sig som en smäck över både näsa, hals & ögon..
Kanske kör lite styrka här hemma, men inget konditionsprövande..
Så himla tråkigt när jag precis kommit igång med regelbunden träning så blir man sunkig igen,
TRÅKIGT!!

Eftersom min sambo inte kommer hem förens ca nio ikväll så blir det lite tv-mys & vila
innan jag börjar med middagen,
Så nu är det greys anatomy & snart biggest loser !
Är det bara jag som blir så sjukt peppad och motiverad av det programmet? !

Nu ska jag se om jag kan hitta lite gamla bilder, innan jag gick ner i vikt och så..
sen får jag ju fixa fram lite nya också på hur snygg jag är nuu ;)


Hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0