operation ny bil

godmorgon =)

Denna dag blir det till att åka ut med sambon, mamma & pappa för att möjligen kika in någon ny bil..
min börjar ju ge upp mer och mer för varje dag..
har ett par favoriter när de gäller bilar, är ganska kräsen på den punkten!
sen får de ju inte kosta hur mycket som helst, man är ju inte direkt gjord av pengar :)

fick min fina klocka igår som var en julklapp från älsklingen,
några delar var det dock fel på i första jag fick så vi kontaktade säljaren
så jag fick en ny!
Jättefin är den =)
och lila såklart... som alla mina favoritsaker !

ha en fin dag, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej det är inte det lättaste att komma iväg med flera ungar, men jag ska få hem ett löpband nu vilket jag ser fram emot såklart :D Ska bli jätteskoj, då lär jag springa på det både morgon o kväll :D

2012-01-28 @ 13:57:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0