Puuuhh

Är helt och hållet utmattad för tillfället!
Idag var det ju badminton på schemat.. och jag fick kämpa som en svettig gris,fast det är ju bara bra, då det är förbränning som jag vill ha !! Svetten rann bokstavligen av mig, sköön känsla efter man vad klar! Nu hemma isoffan så är jag som jag nämnde helt utmattad..

Var också uppe innan sex imorse så huvudet är ju inte heller på topp just nu,kommer nog somna sött ikväll..

Imorgon blir det jobb och sen mysdag/kväll med en fin fin vän<3

Idag har jag ätit duktigt enligt vad man bör äta.. dvs mellanmål osv, något jag vanligtvis är väldigt dålig på,
men idag blev det
två frukostar
lunch
mellanmål x2
och sen en väldigt sen middag efter träningen!
Lax & Potatis med rödlöks-sås !

Nu ska jag hoppa ner i sängen med min nya må-bratidning !!


Gooodnight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0