söndagen ärslut!

Då var denna söndag till enda(ända), vet inte hur man stavar,blir aldrig klok på det ordet!
Det har varit en bra, lugn dag,med lite träning och mycket slappande.
Nyss varit ute på en kvällsrunda med sambon, bara skönt attt få lite luft innan man ska sova och så..
Och så har jag gjort klart morgondagens lunch också =)

Idag har jag ätit

Frukost: Två mackor med ost.
Lunch: Skyr vaniljyogurt, + ett par skivor kycklingkorv.
Middag: Pappas peppriga kycklinggryta med svamp, och pasta
Snacks: Lite lösgodis & lite ostbågar (Jo man får äta de även om man ska gå ner i vikt ;P )
En apelsin & ett äpple har det också blivit.

Imorgon är det jobb och sen ska vi fira min sambo som fyller år =)
Blir nog att vi äter ute, så bra att jag har gjort en god och nyttig lunch!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0