stupande tjej på ingång

Jag är helt jäkla slut efter denna dagen!
Både mentalt och fysiskt!
Skulle jag lägga mig i sängen nu hade jag nog somnat inom 2 minuter..
Och jag ska snart göra just det,
jag måste bara varva ner lite =)

Efter jobb blev det ju gympa med lillan!
Sen träning, en riktigt tuff sån.
Jobbigt läge när man knappt kan uthärda en träning på full fart.. Men det känns iallafall nu att jag gjorde allt jag kunde, och då är ju allt vunnet ;)

Kom hem tio över nio & åt middagen 21.30, ALLDELES för sent.
men ibland får det bli så, äta måste man ju faktiskt göra =)

Hunnit med att duscha också så nu är det bara avkoppling tills jag stupar i säng.
Imorgon blir det 20 min powerwalk på morgonen,in till jobb=)

Efter jobbet imorgon ska jag hem till min bästa vän & käka och mysa!!

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0