Välkommen!

Ja jag hälsar mig själv välkommen till ett nytt försök med det här bloggandet.
Läser mycket bloggar och blir titt som tätt sugen på att ta upp bloggandet själv igen..
Men vet inte vad folk vill läsa om, som jag skulle kunna skriva om..
För alla vill kanske inte läsa om vad jag gör om dagarna...
men tillsvidare får den väl ändå mest handla om det, min vardag och mina tankar kring saker osv..


I maj började jag min kamp mot min övervikt.. för jag var verkligen överviktigt, utan att inse det själv så hade jag blivit det. Jag började med viktväktarna, och måste bara berömma det programmet.. Det har gett mig min egen kropp tillbaka, inte den stora tjocka kroppen som omringade mig innan..
Nu, 8 månader senare har jag gått ner 22 kg och har bara ca 1 kg kvar till min målvikt!!
Gissa om jag är chockad!!
Och stolt också för den delen!

Nu gäller det att  komma igång med mer träning som kan forma kroppen till hur jag verkligen vill att den ska se ut! Hemmaträning blir det för mig änsålänge, och så badminton som är den bästa träningsformen jag vet!! Det är ju sååå mycket roligare än att ta en joggingrunda tillexempel!!

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon blir det lång jobbedag & sen då träning i form av badminton!


Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej Johanna!

Sjukt imponerande att läsa din historia, 22 kilo!! Det är så grymt och du ska va stolt att du klarat det, du är freaking hot nu!!

Kram från en otroligt imponerad Sandy

2012-01-30 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0