waiting

Klockan är mycket och jag borde verkligen ha lagt mig för ett tag sen,
men tänkte att jag lika gärna kan vänta på min kära så jag kan överraska honom med varm toast när han kommer hem från sitt partajande =)
Tycker jag att han är värd.

I helgen blir det nog tid för lite at-home-träning..
Löpbandet imorgon bitti (om benen återhämtat sig från dagens cykeltur...)
Lite blandad styrka blir det nog också..
Annars är det familjetid imorgon med både mina & sambons familj =) MYS.

Nu drar jag täcket över huvudet !!


Btw, invägning idag, gick SUPER!! Över all förväntan, nu har jag bara 0,2 till min målvikt!
Gissa om min fredag gått i lyckans tecken =)
LOVE LIFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0