workout & dagens mat

Har varit en slarvig dag idag med maten,
dvs inte ätit alls som jag borde, varken ofta eller bra mat..
tiden & planeringen ville inte riktigt som jag..

Frukost: 2 st ciabata-mackor med leverpastej
Lunch: 1 ynka stekt sill-filé
Mellanmål:1 päron, 1 banan, 1 ciabatamacka
Middag : 1 glas mjölk, 1 laxfilé med currysås.
Kvällsfika: 1 äpple & 1 glad egen-pressad apelsinjuice!


20 min morgonpromenad
75 min badmintonträning
20 min kvälls/nattpromenad..

Ja, den sista motionen ska jag ge mig ut på nu snart,
nog något av det skönaste att ha tagit en runda innan man hoppar i säng, då sover man extra gott.

Imorgon fick jag låna föräldrarnas bil då min inte vill samarbeta..
Blir jobb & sen inget mer planerat. Någon promenad & annat fix och trix lutar det åt.
Underbart väder idag så hoppas det håller i sig imorgon också..

Nu blir det Terranova med finaste efter promenaden =)


Godnatt allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0