Flugor o blomdoft

Var ute på en ordentlig powerwalk innan :)
Det blev bestämt 4,6 km på 40 min! Det var riktigt skönt! Trots massa flugor i munnen så var det ju så varmt o skönt och allt blommade o luktade helt underbart! Glad att jag kom iväg!

När jag kom hem satte jag mig på balkongen och läste vidare på boken från förra veckan, dödergök!
Nu har jag druckit ett glas oboy och läser lite till :) myys!
Orkade inte laga någon middag idag så har mest ätit mackor, vilken hälsosam
Mat idag!
Men men :)

Kramis


Kommentarer
Postat av: ami

Det kan jag verkligen förstå! :D

Jag är stolt över det men nu vill jag få bort resten!



Förresten du får gärna vara med i min utmaning som heter "Vi ska inspirera världen, läs vidare om det på bloggen!" :D

2012-05-29 @ 07:29:34
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0