like i said

här sitter jag, en fredagkväll och funderar över vad jag ska hitta på i sommar.
nu när alla schemalagda träningar helt plötsligt tog slut så känner jag att jag behöver någon typ av utmaning för att hålla igång hela sommaren. Behöver nåt som peppar mig, ger mig motivation så man inte tröttnar & allt bara rinner ut i sanden.

Tips någon? ALla utmaningar tas tacksamt emot, de behöver inte enbart röra träning, utan kost & hälsa & vardagsutmaningar över huvud taget funkar också!
SNälla hjälp mig, så jag inte slappar totalt nu hela sommaren!!

Imorgon utmanar jag mig själv att gå upp kl 9 o träna bollgympa!
Om jag lyckas får ni veta imorgon, jag är INGEN morgonmänniska & uppskattar verkligen mina sovmorgnar, så det kommer förmodligen ta emot en del!

ha en härlig kväll <3

Kommentarer
Postat av: Pepa

Sommarkort på friskis & Svettis!

2012-05-11 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0