Psyket vill mer

Badmintonen idag var sådär, eller det var en hur bra träning som helst men mitt spel var verkligen sämre än på många många träningarna, hjärnan kopplade men verkade inte vilja skicka signalerna vidare till benen tyvärr.. Det resulterade ju såklart i många dåliga missar från min sida!!

Men men, alla träningar kan ju inte vara bra så det är bara att ta nya tag :)

Imorgon är det fredag igen i veckan kändes ju väldigt kort, ja inte så konstigt då man vart ledig måndag tisdag :)


Imorgon är det också invägning och det har jag allmänt jobbiga känslor inför, de senaste veckorna har jag ju stått stilla i vikt vilket helt i hållet är tanken nu när jag nått min målvikt med tre kilos marginal liksom,
men mitt psyke vill ju så gärna se ett litet litet minus på vågen!!

Jag tycker själv att jag har typ 1,4 kg kvar tills jag kan stå helt stilla..
Dumma hjärna jag vet ju såklart att det är alldeles lagom nu, men psyket vill inte helt hålla med o då blir jag missnöjd med ett plus minus noll..

Aja, vi får väl se vad som händer :)
Puss godnatt!!

Snart kommer nya före och efter bilder!!! Hang in there!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0