Sömnlös in Svedala

Skulle sova tidigt idag men något gick snett... Efter matchen som jag självklart var tvungen att kolla på så infann sig världens jäkla huvudvärk!! Inte hundra
Procent okej, inte ens femtio! Satte mig på balkongen bara för att få lite luft och det hjälpte väl lite ändå, men sen fastnade jag på TV4 play och du är vad du äter.. Ja o nu e kl halv två och här ligger jag pigg o vaken! Woho..

Imorgon ska vi titta på en till lägenhet :) så får vi se vad som händer framöver , jag vill så mycket nu men blir kanske svårt att genomföra allt men tids nog så ska de säkert gå :)

Sprang fem km idag på 32 minuter! Sjukt nöjd med mig själv faktiskt :) men det ska ändå förbättras såklart !

Godnatt på er där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0