Befriande

I'm doone! Färdig med boken som vi ska ha läst till imorgon,
antecknat det jag tycker är viktigast.. blev ca 7 a4sidor.. Känns jäkligt skönt att ha det gjort!
Nu ska jag faktiskt chilla lite innan jag ska iväg till skolan klockan tre för grupparbete och uppföljning.
 
Idag åt jag risgrynsgröt med banan till frukost/lunch, helt otroligt gott.. inte ofta jag äter det så yuum.
Ikväll ska vi äta lax.. längtar lite smått, det vattnas i munnen på mig =)
 
 
Hade tydligen många läsare igår, men INGEN kommentar.. TRÅKIGT!
Hallååja.. skriver jag så kan ni väl skriva en liten rad också..
 
Nej nu måste jag klä på mig och lägga mig i soffan en stund =)
 
Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0