dessa rubriker

Jag borde verkligen sova redan.
Men hur lätt är det när jag knappt varit vaken i 12 timmar?
Varför lär jag mig aldrig att gå upp i tid på söndagar, framförallt när det verkar som att vi alltid har tidiga föreläsningar på måndagen.. Suck.. alla andra dagar e de lite sovmorgon iallafall men måndagar ska man såklart upp !
Aja.. Idag har vi haft besök av Milla & Martin och deras söta Maximilian!
Helt fantastiska människor är ni, <3 Annars har vi fixat upp lite hyllor, och en spegel som vi också har målat.. osv.
Beställt vår tavla har vi också hunnit med, sådeså !
Annars har helgen bjudit på lite av varje, igår kväll satt jag med böckerna och försökte vara duktig.. gick sådät men för att va en lördagkväll så får jag nog vara nöjd!
 
I veckan blir de mest plugg & träning väl..
Kom gärna med tips på god o nyttig vardagsmat? Jag har slut på ideér o börjar tröttna på min dåliga fantasi!
SNÄLLA lämna en kommentar med ett tips om du läser TACK!
 
Nu ska jag försöka sova så att jag kan vara människa imorgon (=
 
Kram & Godnatt!
 
Ps imorgon är det invägning.. HEJA mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0