kände mig lite pressad

Ja jag kände mig lite pressad till att kasta iväg ett inlägg,
då jag fick höra igår att folk tycker jag skriver för lite =)
Så ska försöka ta tag i det nu, jag har bara inte tid!
 
Nu har jag kommit in lite i skolgången, det är mycket egenstudier vilket inte riktigt är min grej än..
finns alltid något som är mer intressant än att plugga liksom..och ändå tycker jag att kurserna jag läser är väldigt intressanta, mycket psykologi i det, mitt favoritämne!
När jag inte pluggar så försöker jag träna lite grann, hinna träffa mina kompisar och så. Just nu är det mycket inspark/nollning också o de kan man ju inte missa =)
 
Första sittningen är ikväll men de 200 biljetterna tog slut ganska snabbt ju, inte konstigt med tanke på hur många som pluggar på Malmö högskola. Så vi ska ha en liten egen sittning och sen gå på eftersläppet bara, =) Det ska bli superkul!
Dagen består av pluggande, försöker sammanfatta lite kapitel i böckerna så jag slipper läsa allting 20 ggr. Det hade nog blivit lite jobbigt eftersom vi har ca 14 böcker för denna kursen bara.
 
Började förresten med viktväktarna igen i måndags, fast på egen hand bara med mina böcker.
Jag ska bli av med semesterkilona bara o nå min nya målvikt ;) Trots att det är mycket lite kilo vi pratar om denna gången så känns de jobbigare än sist.. kanske för att nu känns det inte lika "livsviktigt" Men jag ska klara det!
 
I måndags vägde jag in mig på 68,0 kg och målet är 64,5 åtminstone, så det ska jag klara!
Nästa invägning blir på måndag =)
 
Nu ska jag återgå till böckerna, även om det är mycket roligare att blogga..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte bli mer stolt över min bejbej (whistle bejbej)

2012-09-13 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0