Mitt huvud är fullsmockat

Jag har pluggat som en dåre idag. Hade föreläsning mellan 8-10 sen bestämde jag mig för att sätta mig i biblioteket med några kompisar o plugga lite. Mitt mål var att sammanfatta lite av en bok som vi tydligen ska ha läst tills onsdag. Den lilla stunden i biblioteket blev till en heldag och kl 15.30 tog jag bussen vidare, då hade jag lyckats sammanfatta ca 2/3 av boken. Väl hemma så väntade tvätt och mera plugg. Försökte påbörja uppgiften till workshopen imorgon, som vi också ska diskutera i grupp imorgon.

Jag försökte mig på det sista av sammanfattningen nu ikväll men huvudet bara snurrar så det får helt enkelt vänta tills imorgon.
Så imorgon ringer klockan kl 9 så blir det plugg fram tills kl 15 då jag ska möta upp gruppen för diskussion och uppföljning, sen väntar uppgifterna inför onsdagens föreläsning och seminarium..
Jo men detta med att plugga är ju lätt..Fritid? Äsch!!
Förstår nog hur det kan va heltidsstudier trots att man bara har några föreläsningar i veckan... =) (MEN intressant är det som tur är!!)

Nu ska denna trötta tjej varva ner vid tvn och sen blir det en efterlängtad sömn!

Hoppas ni har haft en fin start på veckan..
& Just det.. invägningen gick ju inte alltför bra, men vad hade jag väntat mig efter allt slarv?
Resultatet blev -0,2
Nuvarande vikt- 67,8
Målvikt- 64,5

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0