allting går med rätt mängd vilja..

Jag har nog bränt mer kalorier idag än en vanlig dag kan man påstå.
Det jäkla kryckhoppandet är långt ifrån icke-krävande och börjar kännas ordentligt nu!
att dessutom stå upp på det friska benet i ca 1,5 timme i sträck var kanske inte att rekomendera, men alltid lätt att vara efterklok ;)
Jag känner mig åtminstone stark i vänsterbenet!
Imorgon blir det faktiskt träning, armar eller mage/rygg. Vi får se. Något blir det iallafall även om cardio och ben är ett uteslutet faktum tills vidare.
 
Idag fick jag tvättat också. Verkligen ett projekt som hette duga. Absolut inget jag rekommenderar till den som inte är envis, tålmodig och har en jävla vilja. Vill man tillräckligt mycket så kan man, men det tog sin lilla tid och energi.
Tur att isak tog de flesta "passen" så att jag bara behövde göra hela proceduren en gång..
 
Annars så har jag njutit på balkongen i det fina vädert, läst lite om estetik och kultur (vår nya kurs) och byggt torn i skolan idag. Fina grejer (:
Imorgon är jag ledig och då blir det mysfrukost med Sofie här hemma :) Scones, äggröra, bacon, smoothie & kaffe! Okej kanske inte alla sakerna för mig men lite iallafall (: Man måste få mysa till det lite när man kan !
Annars har jag inte mycket planer imorgon. Har en hel del att läsa och så så att om vädert tillåter blir det en till dag på balkongen.. ME LIKE :)
 
Ha en härlig torsdag allihopa,nu ska jag sova en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0