D-vitamin-intag =)

Åh, har typ bosatt mig på vår underbara balkong idag.
Först kom Sofie så lagade vi scones & ägg och bacon. Nykokt kaffe till det också ut på balkongen och käkade värsta mysiga frukost/brunchen. Då hade inte solen letat sig fram än. Nu är den framme och jag stter med min söta lilla laptop och solar samtidigt som jag försöker göra "läxan" tills imorgon. Estetik är inte riktigt min grej så det är inte superintressant men jag ska nog få den gjord också.. Sålänge jag har solen (vilket jag har till åtminstone kl 18.30 på balkongen så klagar jag inte =)
 
snart kommer Sofie igen och då blir det fruktsallad och solning.. Så jag ska nog sätta igång och läsa färdigt så att jag slipper göra det när hon kommer (:
 
D-vitamin är viktigt och jag kommer lätt att få mitt dagsbehov denna våren.. :)
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0