föga förvånad

Idag blev det ett litet plus på vågen. Jag är föga förvånad över detta =) Och inte speciellt uppgiven över det hela utan det känns okej. det var dessutom bara 0,2 plus så jag är nöjd. Denna veckan sen förra söndagen har det blivit ganska mycket trams.. Påskägg= massa socker osv. I fredags var det trerättersmiddag ute med både det ena och andra onyttigheter och igår var de film&tacokväll.. Så det är inte så konstigt =)
Dessutom har jag räknat om mitt dagsbehov för att vi räknat fel innan tydligen.. Så idag börjar vi på nytt :)
 
har ju fortfarande en viktminskning på 3,5 kg på 3 veckor vilket redan där är lite för mycket.Så en stabilisering nu är helt okej :) Jag är desssutom väldigt nöjd med hur jag ser ut och mår just nu så därför känner jag varken stress eller press angående detta nu =) Vill bara hålla mig hälsosam vilket jag jobbar hårt på !
 
Idag blir det mest plugg och fix här hemma. Kanske blir det en snabb sväng tll gymmet också för lite mag-träning.
Men först ut blir lite läsning. Vi har massa kurslitteratur så lika bra att ligga på redan från start..
 
Snart blir det omelette till lunch och ikväll blir det wok med kokosmjölk och kyckling! YUM.
 
Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0