halvfart= inte min grej!

Jag älskar känslan att vakna och komma på att det är lördagmorgon! Det är helt underbart att veta att jag inte måste stiga upp ur sängen riktigt än,att jag kan ta det lugnt hur länge som helst!
 
Igår återinvigde jag gymmet..Det var ganska tråkigt faktiskt. Att se alla springa och svettas och kämpa, och själv bara kunna köra på halvfart. Visst, jag tränade med tyngre vikter än vanligt och körde typ igenom hela överkroppen.. men var var svettandet, var fanns den där känslan av att knappt kunna andas efter att ha spurtat sista biten på löpbandet?
BLÄ.
 
Men jag har positiva nyheter också. Igår gick jag till och från gymmet, med kryckorna som stöd såklart,men jag hoppade inte på dem utan gick.. Det kändes helt okej fast foten var ganska trött när jag kom hem.
Progress :)
 
Idag blir det lunch hos Annika och Fredrik och ikväll blir det filmkväll med Johanna (:
Däremellan hoppas jag hinna läsa lite..annars får jag ta det imorgon, det funkar ju också :)
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0