hard to say

Så fort man har hittat lite flyt i träning/kost och verkligen känner alla positiva känslor som träningen ger en så går man såklart och skadar sig. Jag håller alla mina tummar och onda tår (eller foten egentligen) för att detta bara är en lätt stukning eller annat som är fort övergående. Tills dess hittar ni mig på kryckorna, för foten kan jag överhuvudtaget inte stödja på i nuläget..
Skulle ge mig på något slag åå badmintonen, hoppar och landar på tåspetsarna varefter hela foten viker sig på alldeles fel håll. Självklart mitt i ett hopp så att man har mer fart och kraft än vanligt vilket gör att "landningen" blir mycket hårdare.. ajajaj :(
Vår fina utgång med dans på lördag får bli med kryckorna eller åtminstone platta skor. Vi får väl se hur detta ter sig!
Skam den som ger sig. Jag får väl fokusera på överkroppen på gymmet denna veckan skulle jag tro..Men först ska jag nog ta mig en vilodag efter 7 dagars träning i sträck..
 
Istället tänkte jag tvätta imorgon kväll.. fast om jag går med kryckor så är frågan om jag ens kan göra det..upp och ner för trapprorna med kryckor och tvättkorg/påse är en omöjlig ekvation kan tillomed jag räkna ut. Men som sagt..skam den som ger sig! (: Hittar nog något sätt. I värsta fall får jag muta någon.. för kläderna, framförallt träningskläderna är helt SLUT!
 
Aja.. Nu ska jag linda om foten och försöka sova.. värktablett i kroppen så ska det kanske funka!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0