Marklyft & Knäböj nästa

en helt perfekt måndag har jag haft idag!
Varit ledig från skolan så hunnit göra allt jag själv vill istället.. Eller ja, självklart inte allt,men en del:)
Har funnit tid till att läsa en del av högen med kurslitteratur vi fått denna kurs.. 16 böcker tror jag att jag räknade till. HALLÅ? är vi maskiner eller människor? Skolan verkar tro det förstnämnda.
Oavsett så gäller det att kunna skumläsa/solla ut de viktiga.. något som jag inte kan ännu.. hoppas det kommer!
Jag tänker iallafall att jag läser det som känns aktuellt i den del av kursen vi håller på med, så ska det väl hjälpa mig lite grann iallafall :)
 
På gymmet idag blev det ett riktigt gött pass. Utan cardio dock eftersom jag fortfarande vill vara lite försiktig med min lilla fossing! Men jag körde mage/rygg idag och tog i från tårna verkligen. riktigt köttigt!
För första gången (förutom på GRIT-passet) så testade jag att köra marklyft. vikterna ska vi inte prata om då de känns smått löjliga men jag är ändå sjukt nöjd! För jag gjorde det. Med fin teknik också enligt Isak, och han vet ju en del eftersom han tävlat inom det innan.. Så det kommer jag absolut att fortsätta med, för det var tungt som tusan och jag gillar verkligen när det känns i varenda liten del av kroppen.
Nästa gång jag tränar ben så ska jag lätt köra knäböj också.. med vikter då. Något som skrämmer mig halvt till döds men jag måste ju prova :)
 
Efter en eftermiddag på balkongen/hemma hos isaks familj så har jag nu landat i soffan. Klockan nio blir det biggest loser Sverige på tv och efter det ca en timmes läsning till innan jag kryper till kojs!
Sov riktigt dåligt inatt så jag hopppas på att det blir bättre idag :)
Är ledig imorgon också men ska försöka ta mig upp senast 8.30 (tidigt om man är så otroligt morgontrött som jag) för att komma igång med dagens göromål!
Vill hinna med det mesta på förmiddagen då jag senare ska träffa en efterlängtad vän över en fika. Det blir ett kärt återseende av min fina louise <3
 
Oj vad långt det blev. Energin flödar idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0