say goodnight and go

idag har jag svårt för att fokusera överhuvudtaget. tankarna flyger ändå iväg på annat.
jag har varit ute och övat min fot nu.. den har gått från väldigt ont i fredags förmiddag till att idag kännas väldigt bra. Man fegar ju lite också för att man är rädd för smärtan och rädd för att göra det värre. Men idag vågade jag promenera lite och det gick över förväntan =) Skönt !
 
Imorgon är jag "ledig" ifrån skolan. Betyder att jag inte ska dit för lektioner osv, men inte direkt att man är ledig. Det är man sällan..problemet är bara att när jag är hemma så tar jag lite för mycket ledigt, och lite för lite tid till studierna.. jag kopplar av lite väl mycket..
Men imorgon har jag iallafall planer (ett steg framåt) på att läsa en del om ämnet vi håller på med nu. Så att man hänger med lite grann..
Men jag börjar dagen med ett morgonpass på gymmet. Så har man det gjort :)
 
just nu längtar jag massor tills onsdag. då ska vi ha lill-tjejen och bara njuta av hennes underbara sällskap.
den tjejen kan verkligen ge en all den energi man ibland saknar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0