Tristess utan träning

Långt uppehåll på bloggen..som nog tyvärr kommer fortsätta ett litet tag till.. Vet egentligen inte varför, känner bara att all tid går till annat just nu, samtidigt som jag ändå inte får något gjort.
Aja. Solen ute är ett stort plus i den annars rättså långtråkiga vardagen som jag befinner mig i just nu.
 
tristess, nog för att jag fortfarande inte kan träna fullt ut och kötta så som jag verkligen vill. Det är såå frustrerande att gå till gymmet och inte kunna springa på löpbandet mer än några minuter innan foten kärvar.. att gå till badmintonträningen och inte alls kunna köra fullt ut för att jag är rädd att skada mig ännu mer..
 
Imorgon tänker jag iallafall köra ett köttigt styrkepass på gymmet, och förmodligen avsluta med en kort men ändå givande powerwalk/joggingrunda i beijers park. Vi får väl se vad vädert tillåter också!
 
Jag får själv börja styra över hur jag känner mig, kan jag inte träna som jag vill så får jag väl hitta något alternativ till det som får mig att må som bäst. Igårkväll var det så skönt att ha sprungit en liten runda och jag somnade otroligt gott..
 
 
Nu ska jag plugga lite innan jag lägger huvudet på kudden och hoppas på en lika underbart solig dag imorgon (trots att prognosen visar annat..) Det blir cykling till skolan med musik på högsta volym ! Gillas (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0