funderingar som gör ont

Ännu en lång dag börjar gå mot sitt slut.. och jag är typ tröttare än tröttast.
Jag börjar känna att det nästan är ett konstant tillstånd för mig för tillfället..
Har nog inte känt mig speciellt pigg på flera veckor.. sen innan tentan!
Men jag hoppas att det är något övergående, vill ju vara pigg =)
 
Idag vart de skola 8-12 sen var det pluggdejt med fina klasskompisar =)
Även om vi kanske inte fick gjort allt vi borde så fick vi ju gjort en hel del och framförallt är det härligt att hänga med sköna personer som dessa tjejer =) Tack <3
 
på kvällen blev det trots en väldigt o-pepp eftermiddag träning.
Tjoho! Träningen var hur bra som helst, tuff som fan! Men att det tar mig lite mer än 3 timmar för bara 1 timmes träning tar liksom det roliga ur allting.. Så det var inte alls kul.. sitter verkligen och funderar på hur jag ska göra med allt.. Det är så mycket stress och planering för så lite tid.. Som idag var det omöjligt att hinna käka middag innan träningen, och innan jag var hemma och klar med maten var ju kl 21,och då har det typ gått 8 timmar sen jag åt senast.. INTE helt okej.. Så det är mycket funderingar i mitt huvud ikväll.. vad ska jag göra, hur ska jag göra, när ska jag göra allt? Vi får se helt enkelt..
 
Imorgon är det återigen skola, föreläsning och grupparbete! Kämpa kämpa varje dag! På eftermiddag/kväll blir det jobb och det ser jag som vanligt fram emot jättemycket! Precis vad jag behöver för att få lite ny energi på kontot, underbara tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0