fyndat som vanligt

Blev en liten shoppingrunda på stan med mamma idag.
Köpte mig ett läderfodral till min telefon, en t-shirt och ytterligare ett träningslinne! Galen .. =)
Men fina saker vare!
så blev det en kaffe också på ett jättemysigt ställe på gågatan..
 
Nu är jag hemma om och vänder sen e det dags att träna lite badminton.
Med denna träningsvärk.. hur ska det gå? Oj oj oj..
 
Ikväll blir det lite mer arbete med plugget.. sen kanske en film innan jag ska sova.
Ska försöka ta mig upp i vettig tid imorgon också. (:
Lägger upp bilder på mina fynd sen kanske =)
 

Kommentarer
Postat av: Livsvågen

Visst är det kul med fynd ;) Hoppas det går bra att träna badminton trots träningsvärken. Sköt om dig!

2013-01-03 @ 18:15:47
URL: http://livsvagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0