i have a bad day

Har dåliga känningar i kroppen angående många saker just nu..
vet faktiskt inte hur jag ska prioritera och välja..
och om jag väljer, kommer jag bli nöjd då?
 
Ny kurs började igår och det är fullt ös direkt. Känner redan att min förra basgruppshandledare saknas.. hon var riktigt bra och organiserad.. men jag ska inte döma ut vår nya fören hon har fått en ordentlig chans =)
Men just nu hade jag behövt lite struktur.. känner att jag inte har så mycket av den varan just nu.
 
Ikväll blir det badminton. Bloggar från mobilen.. och är på väg hem från skolan vilket gör att jag blir fem-tio minuter sen, hur kul nu det är när träningen bara är 1 timme och en kvart.
Det är ju också jättekul.. tjoho..
 
Jag är inte på något bra humör idag, det märker ni nog rätt tydligt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0