i'll see you when you get there

är helt slut i nöttan. riktig måndags-känsla. Nu ska man tillbaka till allvaret liksom o det på riktigt.
Att vara såhär trött o skulle plugga både de ena o andra är ingen superkombination. Är glad om jag får skrivit ner lite respons till en av de andra grupperna,som vi sen ska sammanställa, framföra och lämna in imorgon. Resten är ett stort plus i kanten om än väldigt behövligt.
 
Har iallafall varit så satsig att jag läst allt som står på läsanvisningar inför hemtentan redan. Allt har ju inte satt sig, men att ändå ha läst igenom allting och ha en hel vecka kvar tills tentan känns ju rätt bra.
Ska ta de böckerna som är svårast och läsa igenom igen, för att se om jag kommer ihåg det när jag läser de igen.
 
Idag blir det nog ingen träning. Hjärnan säger bestämt nej till det, och mina ben säger knappast emot efter gårdagens benpass.
Kanske blir det en liten promenad eller joggingrunda, isåfall mest för att få lite luft och energi till kvällen..
Dagen var jätteintressant iallafall.. men snacka om att kastas in i "studierna" igen.. de va fullt ös medvetslös.. Men det vet ni ju alla att jag gillar...
 
Efter att jag skrivit responsen och läst något kapitel ur en svårläst bok så blir det tv-kväll för mig. Problemet är bara att två program som jag vill se krockar.. Sverigers mästerkock och ett program som heter "Fat and back", jag älskar ju den typen av program, detta handlar om en personlig tränare som inte kan sätta sig in i sina klienters synsätt, så han går upp typ 30 kg för att sedan behöva gå ner det igen, just för att sätta sig in i hur det är att vara överviktig..
Vilket ska man se? Sveriges mästerkock lär ju finnas på tv4play i efterhand... ;)
 
Nej nu ska jag göra lite nytta!
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Livsvågen

Jag har aldrig sett det programmet Fat and Back låter ju hur intressant som helst. Hur kan jag ha missat det? Hoppas allt är bra med dig :)Kram

2013-01-11 @ 12:27:14
URL: http://livsvagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0