its a lovely day

Det har varit en bra dag idag. Varit i skolan från 9-15.. Jobbat på som bara den. Att skriva respons var inte så lätt som man kanske först trott.. Men till slut fick vi ihop en text som jag/vi kan vara nöjda med och stå för. Men det var inte lätt.. att väga både positivt och peta i alla småsaker som kanske kunde vara negativt, framförallt när man läser arbetet och egentligen tycker att hela är hur bra som helst. Men väldigt lärorkt =) Sen blev det också seminarie med diskussion utifrån responserna som vi alla gav/fick av varandra. Mycket nyttigt!
 
Efter skolan var jag helt slut.Somnade en stund på soffan och det resulterade såklart i att jag var hur seg som helst när jag skulle iväg till träningen. Väl där kom jag dock igång rätt snabbt.. Fick reda på att det inte blir mixed med min vanliga partneri helgen.. vilket jag är mer än lite frustrerad över. Känns inte helt okej att splitta på något som verkligen funkar.. men nu ska jag förmodligen spela med min bror och det är ju spännande det också, var ju ett par år sen om man säger så!
Blev dubbel och mixed-träning idag.. och det gick heltokej. Kändes bra iallafall och som att man inte är helt ute och cyklar inför helgen!
 
Resten av kvällen består av plugg, ska läsa vidare i barndomspsykologi eller i någon av de andra böckerna som jag kämpar lite med.. Förr eller senare borde det ju gå in något. Imorgon är det skola och jobb som gäller. Kanske blir det en snabbis till gymmet efter jobbet.. Vi får se =) Åker förmodligen in till skolan redan på förmiddagen o sätter mig och pluggar lite.. om jag orkar !
 
Ha en härlig kväll.. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0