Lets go

Nämen, titta vem som är vid liv och vaken? Its me!
Jag somnade visserligen inte speciellt tidigt igår heller, men tidigare iallafall.. och gick upp imorse när kl ringde kl 9.15... Sen kan jag inte påstå att jag är så pigg, men uppe är jag! Nu ska det nämligen pluggas i några timmar, innan jag beger mig in till stan för att möta upp mamma.
Ikväll ska jag träna badminton för första gången på jättelänge känns det som..
 
Men först ska jag som sagt sätta tänderna i massa pluggande, har ett grupparbete som ska fixas... vet inte varför jag valde att vara sista man ut med ändringar, då jag fick det häromdagen och insåg att det är typ en omöjlgihet att läsa igenom arbetet när det är så mycket olika versioner.. men men. Idag ska det göras så jag kan fokusera på hemtentan efterdet =)
 
Igår tränade jag ju armar och idag känns det som fan.. kommer bli en tuff träning ikväll med denna träningsvärken. Hoppas på att få spela lite matcher, mixed hade varit bra inför nästa helgs tävling, framförallt eftersom min partner är bortrest nästa vecka!
Vi hörs senare, med update från om jag överlevde träningen och plugget!
 
The Challenge is on........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0