living la vida loca

Är så sjukt trött på plugget nu. Man kan aldrig få fokusera på en sak i taget utan de ska alltid va massa olika saker i luften. Idag tänkte jag fokusera på hemtentan men nu har halva dagen gått till att fixa de jävla grupparbetet. Tjoho. Så hemtentan har jag inte hunnit fokusera på än iallafall..
Jag har träningsvärk i min mage efter träningen med Hanna igår, eller är det efter skrattattackerna? Nej det är faktiskt träningen, vi körde på bra som fan =)
Idag ska jag träna ben om jag hinner.. Så då lär dom va möra som fan imorgon.. Benen är det värsta att ha träningsvärk i tycker jag.. och rumpan..
Nästa helg är det seriespel igen i badminton.. där kan vi snacka om träningsvärk, denna gången kör vi på hemmaplan så de e nice iallafall =)
Så i veckan blir de badminton två ggr o gymet 2. Fredag tar jag en vilodag inför serien och söndag vetitusan om jag ens kommer att kunna gå. Vi får väl se!
 
tips på god o mysig söndagsmat till sambon o mig? han har ju jobbat hela helgen så vi får ta vårt helgmys ikväll istället.. tips =)
 
Kramis

Kommentarer
Postat av: Livsvågen

Shit vad duktig du är både gym och badminton :) Badminton är kul det måste jag testa snart igen det var flera år sen sist :) Hoppas allt är bra med dig. Kram

2013-01-07 @ 06:35:27
URL: http://livsvagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0