lycka

Idag blev det frukost hos föräldrarna, pappa skämde bort mig med att ha handlat bullar o favoritpålägg till mig =) Han e för snäll!
Sen blev det en runda till badet med gullungen, hon kan alltid få en att le den tösen! ååh <3
När jag fått skjuts hem så blev det lite fönstershopping med Joy och även en fika !
Nu är jag hemma och och vänder en runda.
Ikväll blir det träning, tacos och serie-tittande hela kvällen med hanna ! MYYYYS
så allt de där plugget som skulle blivit gjort idag får jag ta imorgon istället.. då har jag ändå inga andra planer så det känns faktiskt hur okej som helst =)
Det första jag ska göra imorgon är att skicka in vårt arbete.. så är det ut världen iallafall o sen kan man kanske fokusera lite mer på läsning inför hemtentan.
 
Hoppas att ni alla har en härlig lördag <3
 
peace oout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0