oroa er icke!!

jag har inte gått under jorden.bara nästan..
jag har tenta på onsdag så tills dess hör ni nog inget ifrån mig. Jag spenderar typ all min vakna tid i böckerna..
men efter det lovar jag att återkomma med en uppdatering om vad som händer i livet.. just nu är det som sagt enbart studier i det stora hela..
Ja.. det är lika roligt som det låter.. stunder som denna undrar jag ifall jag gjort rätt som valt att plugga i 3,5 år..
men i slutändan vet jag att det är värt det för att jag kommer få jobba med det som gör mig allra gladast.. underbara små underverk!

Peace out (:

Kommentarer
Postat av: Livsvågen

Lycka till! :)

2013-01-15 @ 22:12:41
URL: http://livsvagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0