tankar när det känns tufft

ja just idag är det fan en bra dag. jag känner som rubriken lyder, jag är så himla grym alltså!
idag har jag spenderat på bästa sätt, föreläsning, ledig eftermiddag som spenderades på världens bästa druvan, sen jobbat med älsklingstösen =)
 
ibland, vissa dagar när jag har det kämpigt i skolan , extra jobbigt och bara inte pallar plugga längre, när jag frågoar mig själv vad jag gett mig in på och om jag verkligen valt rätt, så behöver jag bara ta en eftermiddag på druvan.. och med ens så är jag helt säker på att jag valt rätt, det finns inte så mycket som minsta tvivel i mig. Det finns ingenting i hela världen som ger mig så mycket glädje som att få vara runt alla dessa små underbara människor.. de är så fantastiska och speciella.. unika! Och det är lika skönt varje gång jag kommer på känslan av att ha valt rätt.. Detta kommer göra mig lycklig, jag kan ha världens sämsta lön, det gör mig inget för jag kommer gå till jobbet varje dag med ett leende för att jag får jobba med små underbara människor som är så unika...
 
<3

Kommentarer
Postat av: Victorai

Så fint skrivet, Johanna! Vi saknar också Druvan! Hälsa alla fröknar så gott. Kram

2013-01-30 @ 23:04:44
Postat av: Victorai

Så fint skrivet, Johanna! Vi saknar också Druvan! Hälsa alla fröknar så gott. Kram

2013-01-30 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0