tentaplugg vs tevekväll ?

Har haft en helt perfekt onsdag. Började med att sova alldeles för länge men det var riktigt skönt! Sen blev det ca en timmes plugg innan jag cyklade till skolan i världens duggregn. Kändes inte så mycket när jag cyklade men var ju genomblöt när jag var framme! Där blev de en liten date med en kär klasskompis innan vår lektion =) Lektionen bestod av mini-föreläsningar av andra i klassen som ska hjälpa oss att förstå kurslitteraturen bättre, vet inte direkt om jag förstod mer när jag gick därifrån men det var ändå nyttigt.
Efter skolan var det jobb som gällde.. Lika bra som alltid. Kvalitetstid!!
 
Nu är jag hemma och funderar på att strunta i kurslitteraturen för ikväll.. ska ju faktiskt plugga hela dagen imorgon på min "ledighet"... Men geek-freak som jag är har jag ändå svårt att lita på att det inte behövs plugg ikväll.. så det får nog ändå bli iallafall en timme med böckerna..
Träningen har ju inte bliit av idag och nu lockar inte vädert att gå ut direkt. Men de blir badmnton imorgon och efter tentan får jag satsa mer på gymmet! Prioriteringar ni vet....
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0