Tidspress och skidåkning!

Ja här sitter man en fredagskväll med blandad ångest och lugn..
Det är ju så himla skönt att det är helg igen.. har varit fullt upp i veckan..
Men.. ångesten.. den beror på att trots att de nu e helg så räcker tiden aldrig till som jag tänkt mig.
Skulle pluggat i eftermiddags,somnade på soffan i två timmar så missade både pluggtid- och träningstig. DAMN!
 
Så tänkte jag att då får jag väl plugga ikväll, men ICKE.. kl är 23 och har inte läst en enda sida sen jag kom hem från skolan.. Imorgon är jag iväg hela dagen på skidåkning (vilket jag är duktigt nervös inför!!) och på söndag,då ska vi fira isak med familjerna.. men på förmiddagen där får jag ägna mig hundra procentigt till studierna!
Målet är att bli klar med de två böckerna jag påbörjat.. älskar känslan att ha kommit en bra bit med läsningen tidigt i kursen, för jag vet av erfarenhet att i slutet av kursen så springer tiden alltid iväg..
Tid tid tid.. its crazy!!
 
Men imorgon ska jag bara ha det roligt och njuta av skidbacken (om jag nu kan det,livrädd som jag är)...
Det ska bli spännande och jag älskar aktiva dagar mycket mer än som idag när jag legat på soffan typ hela kvällen!
 
Vi hörs kanske imorgon kväll, sålänge jag inte kommer hem med brutna ben så är jag nöjd!
Kramis
sambons fina familj & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0